1 oct 2017

Juego de tronos

Os muestro aquí tres versiones sobre el tema principal de la BSO de Juego de Tronos compuesta por Ramin Djawadi (n. Duisburg, Alemania, 19 de julio de 1974) que es un productor y compositor irano-alemán de música orquestal para cine y televisión.

En los comentarios, tras escuchar las tres versiones tenéis que ordenarlos por orden de preferencia y decir el por qué os ha gustado el vídeo que elegisteis con el primer puesto.

1ª versión: coro más orquesta de cuerda y percusión


2º versión: orquesta sinfónica con solistas


3ª versión: cuarteto


Si queréis saber más de esta BSO pinchad en el siguiente enlace: 
https://hipertextual.com/juno/la-banda-sonora-de-juego-de-tronos-explicada-por-su-compositor

7 comentarios:

  1. María 1 eso a: gustoume máis o 3

    ResponderEliminar
  2. Rubén 1ºEso B: A miña preferida foi a 1ª versión porque me pareceu que tiñan moita "forza" a hora de tocar os instrumentos

    ResponderEliminar
  3. Alberto rey (1 B) Gustoume mais a tercera (cuateto) porque me parece mais enérgica que o resto
    A segunda que mais me gustou foi a primera por último a segunda

    ResponderEliminar
  4. Mirian Carreira (1B) A min gustoume mais a terceira porque me parece que ten mais forzas cas outras duas.

    ResponderEliminar
  5. Alexia(1°B)a min gustoume mais a terceira xa que e como mais e misterio e ten mais forza. A segunda que mais me gustou foi a segunda e por ultimo a primeira.

    ResponderEliminar
  6. Maria Senra (1º A): A min gustoume máis a terceira (cuarteto), xa que creo que tocando só 4 persoas producen un son máis "atractivo" e con moita máis forza que o primeiro ou o segundo.

    ResponderEliminar